Postanowienie Przewodniczącego Rady Miejskiej w Lipsku w sprawie zwołania XIX sesji Rady Miejskiej w Lipsku
1. Zwołać XIX sesję Rady Miejskiej w Lipsku na dzień 15 lutego 2017 r.
2. Otwarcie sesji odbędzie się o godz. 9.00.
3. Rada Miejska obradować będzie w budynku MGOK w Lipsku, ulica Rynek 23.
4. Zaproponować następujący porządek obrad:
1) Otwarcie obrad.
2) Przyjęcie porządku obrad.
3) Przyjęcie protokołu z XVIII sesji.
4) Interpelacje i zapytania radnych.
5) Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
6) Sprawozdanie Burmistrza z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Lipsku podjętych w 2016 r.
7) Przedstawienie sprawozdania z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach i placówkach prowadzonych przez Gminę Lipsk.
8) Uchwała w sprawie zmian w budżecie gminy na 2017 r.
9) Uchwała w sprawie zmiany uchwały w sprawie inkasa podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego.
10) Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z odpłatności, jak również trybu ich pobierania.
11) Uchwała w sprawie zmiany Statutu Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lipsku.
12) Uchwała w sprawie określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego w publicznym przedszkolu oraz oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Lipsk.
13) Uchwała w sprawie projektu dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjum do nowego ustroju szkolnego, wprowadzonego ustawą Prawo oświatowe.
14) Uchwała w sprawie zmiany uchwały w sprawie powołania Komisji kultury, oświaty i spraw społecznych Rady Miejskiej w Lipsku, ustalenia zakresu działania i składu osobowego.
15) Uchwała w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Lipsk w 2017 roku.
16) Sprawozdania z działalności komisji stałych Rady Miejskiej za 2016 r.
17) Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
18) Wolne wnioski i informacje.
19) Zamknięcie obrad.
5. W porozumieniu z Burmistrzem na sesję zaprosić:
1) sołtysów;
2) radnych Rady Powiatu Augustowskiego;
3) kierowników instytucji działających na terenie gminy.
Przewodniczący Rady
Wojciech Marek Protasiewicz
Otrzymują:
1. Burmistrz Lipska - z prośbą o dostarczenie projektów uchwał i innych materiałów niezbędnych do rozpatrzenia punktów porządku obrad.
2. Radni odrębnymi zawiadomieniami o zwołaniu sesji.
3. Sołtysi – odrębnymi zawiadomieniami o zwołaniu sesji.
4. Radni Powiatu, kierownicy instytucji - zaproszenia do udziału w sesji.
5. Mieszkańcy gminy – w formie obwieszczenia na tablicy ogłoszeń i w biuletynie informacji publicznej.
Metryka strony