Postanowienie Przewodniczącego Rady Miejskiej w Lipsku w sprawie zwołania XX sesji Rady Miejskiej w Lipsku
1. Zwołać XX sesję Rady Miejskiej w Lipsku na dzień 30 marca 2017 r.
2. Otwarcie sesji odbędzie się o godz. 900.
3. Rada Miejska obradować będzie w budynku MGOK w Lipsku, ulica Rynek 23.
4. Zaproponować następujący porządek obrad:
1) Otwarcie obrad.
2) Przyjęcie porządku obrad.
3) Przyjęcie protokołu z XIX sesji.
4) Interpelacje i zapytania radnych.
5) Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
6) Sprawozdanie Burmistrza z realizacji programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2016.
7) Uchwała w sprawie przekazania środków finansowych Komendzie Powiatowej Policji w Augustowie.
8) Uchwała w sprawie zmian w budżecie gminy na 2017 r.
9) Uchwała w sprawie pomocy finansowej Powiatowi Augustowskiemu.
10) Uchwała w sprawie nie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego w 2018 roku.
11) Przedłożenie sprawozdania za 2016 rok.
12) Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny oraz realizacji Gminnego programu wspierania rodziny na lata 2016 - 2018.
13) Sprawozdanie z realizacji Gminnego programu przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz ochrony ofiar przemocy w rodzinie za 2016 r.
14) Raport monitoringowy z wdrażania w 2016 roku Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Lipsk na lata 2016-2021.
15) Sprawozdanie z działalności Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lipsku za 2016 r.
16) Przedłożenie Radzie Miejskiej oceny zasobów pomocy społecznej w Gminie Lipsk za 2016 r.
17) Uchwała w sprawie dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjum do nowego ustroju szkolnego, wprowadzonego ustawą Prawo oświatowe.
18) Uchwała w sprawie zatwierdzenia obowiązywania taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Lipsku.
19) Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów użyczenia na czas określony do 3 lat nieruchomości oznaczonej nr 710/6, położonej w Lipsku.
20) Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów użyczenia na czas oznaczony do 3 lat nieruchomości, położonej w Lipsku przy ul. Batorego.
21) Uchwała w sprawie zmiany w Statucie Sołectwa Siółko.
22) Uchwała w sprawie zmiany w Statucie Sołectwa Wołkusz.
23) Uchwała w sprawie zmiany uchwały w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Gminy Lipsk.
24) Uchwała w sprawie przyjęcia Miejsko – Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii.
25) Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
26) Wolne wnioski i informacje.
27) Zamknięcie obrad.
5. W porozumieniu z Burmistrzem na sesję zaprosić:
1) sołtysów;
2) radnych Rady Powiatu Augustowskiego;
3) kierowników instytucji działających na terenie gminy.
Przewodniczący Rady
Wojciech Marek Protasiewicz
Otrzymują:
1.Burmistrz Lipska - z prośbą o dostarczenie projektów uchwał i innych materiałów niezbędnych do rozpatrzenia punktów porządku obrad.
2. Radni odrębnymi zawiadomieniami o zwołaniu sesji.
3. Sołtysi – odrębnymi zawiadomieniami o zwołaniu sesji.
4. Radni Powiatu, kierownicy instytucji - zaproszenia do udziału w sesji.
5.Mieszkańcy gminy – w formie obwieszczenia na tablicy ogłoszeń i w biuletynie informacji publicznej.
Metryka strony