Zaproszenie do udziału w obradach XVII Sesji Rady Miejskiej w Lipsku
Informuję, że w dniu 15 listopada 2016 r. o godz. 9.00 w budynku MGOK w Lipsku, ulica Rynek 23 odbędzie się XVII sesja Rady Miejskiej w Lipsku z następującym proponowanym porządkiem obrad:
Proponowany porządek:
- Otwarcie obrad.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z XVI sesji.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
- Uchwała w sprawie zmian w budżecie gminy na 2016 r.
- Uchwała w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.
- Informacja o stawkach podatku rolnego i leśnego na 2017 rok.
- Informacja o stawkach podatku od środków transportowych.
- Informacja o opłatach lokalnych na 2017 rok.
- Przedłożenie Radzie Miejskiej projektu uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej na lata 2017 - 2025.
- Przedłożenie Radzie Miejskiej projektu budżetu Gminy Lipsk na 2017 r.
- Uchwała w sprawie wyboru metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości tej opłaty.
- Uchwała w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych oraz warunków i zasad korzystania z przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Lipsk.
- Uchwała w sprawie współpracy Gminy Lipsk z organizacjami pozarządowymi, podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego i stowarzyszeniami jednostek samorządu terytorialnego na rok 2017 r.
- Uchwała w sprawie zmiany Statutu Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lipsku.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
- Wolne wnioski i informacje.
- Zamknięcie obrad.
Przewodniczący Rady
Wojciech Marek Protasiewicz
Metryka strony