Zaproszenie do udziału w obradach XIV Sesji Rady Miejskiej w Lipsku
Lipsk, dnia 10 czerwca 2016 r.
Or. 0002.4.2016
Mieszkańcy Gminy
Informuję, że w dniu 20 czerwca 2016 r. o godz. 900 w budynku MGOK w Lipsku, ulica Rynek 23 odbędzie się XIV sesja Rady Miejskiej w Lipsku z następującym proponowanym porządkiem obrad:
Proponowany porządek :
- Otwarcie obrad.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z XIII sesji.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
- Uchwała w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Augustowskiego.
- Uchwała w sprawie zmian w budżecie gminy na 2016 r.
- Uchwała w sprawie określenia wysokości ekwiwalentu członkom Ochotniczych Straży Pożarnych działających na terenie Gminy Lipsk za udział w działaniach ratowniczych lub szkoleniach pożarniczych.
- Sprawozdanie z działalności Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki zdrowotnej w Lipsku za 2015 r. i zatwierdzenie rocznego sprawozdania finansowego.
- Sprawozdanie z działalności Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury w Lipsku za 2015 r. i zatwierdzenie rocznego sprawozdania finansowego.
- Sprawozdanie z działalności Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lipsku za 2015 r.
- Sprawozdanie z działalności Zakładu Gospodarki Komunalnej w Lipsku za 2015 r.
- Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie za 2015 r.
- Sprawozdanie z realizacji programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2015.
- Przedstawienie przez Komisję Rewizyjną wniosku w sprawie absolutorium Burmistrzowi Lipska za 2015 r.
- Uchwała w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego i sprawozdania z wykonania budżetu gminy Lipsk za 2015 r.
- Uchwała w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Lipska.
- Uchwała w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów.
- Informacja o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz wynikających z tego koniecznościach dokonania zmian w uchwałach.
- Kalkulacja stawek za odbieranie odpadów komunalnych na 2017 r.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
- Wolne wnioski i informacje.
- Zamknięcie obrad.
Przewodniczący Rady
Wojciech Marek Protasiewicz
Metryka strony