ZAPYTANIE OFERTOWE
Lipsk, dnia: 29.05.2019 r.
GTK.III.271.3.2019
ZAPYTANIE OFERTOWE
na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań: dostawa wraz z montażem kolektorów słonecznych i instalacji fotowoltaicznych na budynkach mieszkańców Gminy Lipsk oraz instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Lipsk w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego z zachowaniem art. 4 pkt 8 ustawy z dn. 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
Zamawiający:
Gmina Lipsk
Żłobikowskiego 4/2
16-315 Lipsk
NIP 846-15-97-158
REGON 790670964
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71520000-9 – Usługi nadzoru budowlanego
- Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w branżach: sanitarnej i elektrycznej nad realizacją dwóch zadań:
1) „Montaż kolektorów słonecznych i instalacji fotowoltaicznych na budynkach mieszkańców Gminy Lipsk” oraz
2) „Budowa instalacji fotowoltaicznych na potrzeby Gminy Lipsk”, tj.
dostawa wraz z montażem 36 instalacji kolektorów słonecznych i 32 instalacji fotowoltaicznych w obrębie 52 nieruchomości mieszkańców Gminy Lipsk oraz 7 instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Lipsk. Dokumentacja zadań dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem:
- wym. zadania są współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Działanie 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych źródłach energii.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie dwóch części zamówienia:
1) W zakresie I części zamówienia przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży sanitarnej na:
a) instalacje solarne w obiekcie o ilości mieszkańców do 5 osób włącznie – 30 szt.;
b) instalacje solarne w obiekcie o ilości mieszkańców powyżej 5 osób – 6 szt.;
2) W zakresie II części zamówienia przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży elektrycznej na instalacje fotowoltaiczne na następujących obiektach:
a) Zespół Szkół Samorządowych w Lipsku – moc generatora PV 20,99 kW;
b) Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Lipsku – moc generatora PV 19,97 kW;
c) Miejska Oczyszczalnia Ścieków w Lipsku – moc generatora PV 39,42 kW;
d) Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lipsku – moc generatora PV 21,5 kW;
e) Samorządowe Przedszkole w Lipsku – moc generatora PV 13,82 kW;
f) Ochotnicza Straż Pożarna w Lipsku – moc generatora PV 7,17 kW;
g) Środowiskowy Dom Samopomocy w Kuriance – moc generatora PV 14,85 kW,
h) instalacje fotowoltaiczne o min. mocy 2,5 kWp – 5 instalacji;
i) instalacje fotowoltaiczne o min. mocy 3,0 kWp – 16 instalacji;
j) instalacje fotowoltaiczne o min. mocy 4,0 kWp – 6 instalacji;
k) instalacje fotowoltaiczne o min. mocy 5,0 kWp – 5 instalacji.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obie części zamówienia.
- Obowiązki i uprawnienia Inspektora nadzoru:
1) reprezentowanie Zamawiającego poprzez sprawowanie nadzoru w zakresie wszystkich robót związanych z realizacją inwestycji, zgodnie z umową stanowiącą załącznik Nr 3 do niniejszego zapytania, umową z wykonawcą robót, dokumentacją projektową, umową o dofinansowanie, sztuką budowlaną oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
2) sprawdzenie jakości materiałów i urządzeń, które zamierza zastosować wykonawca robót oraz ich akceptacja na co najmniej 7 dni przed zastosowaniem;
3) potwierdzenie faktycznie wykonanych dostaw i robót oraz usunięcia wad;
4) sprawdzenie jakości wykonywanych robót
5) żądanie od kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem;
6) uczestnictwo w przekazaniu placu budowy i odbiorze końcowym inwestycji;
7) potwierdzanie dokonania rozruchu i odbioru po rozruchu każdej instalacji;
8) potwierdzania wykonania prób, pomiarów, sprawdzeń oraz szczelności instalacji;
9) inspektor nadzoru branży elektrycznej dodatkowo – weryfikacja wyników pomiarów i raportów z badań branży elektrycznej oraz w razie potrzeby dokonywania pomiarów i sprawdzeń elektrycznych oraz nadzór nad uziemieniem instalacji (część II zamówienia);
10) zatwierdzanie przedstawianej przez wykonawcę robót dokumentacji powykonawczej:
11) informowanie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji prac montażowych, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania, pogorszenie jakości montowanych urządzeń, lub zwiększenie kosztów oraz podejmowanie działań zapobiegawczych i naprawczych;
12) gromadzenie i przekazywanie Zamawiającemu wszelkich dokumentów dotyczących prowadzonych prac montażowych, protokołów, ustaleń, kompletu niezbędnych dokumentów do przeprowadzania odbiorów częściowych, końcowego itp.
13) udział w przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych bez dodatkowego wynagrodzenia;
14) Kontrola zgodności dostaw i montażu zgodnie z harmonogramami rzeczowo-finansowymi.
15) Wykonywanie innych czynności nie określonych powyżej, a przewidzianych dla inspektora nadzoru, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności Prawa budowlanego, innymi przepisami prawa, z postanowieniami decyzji odpowiednich organów i umowami z Wykonawcami na dostawę i montaż kolektorów słonecznych oraz instalacji fotowoltaicznych.
- Warunki udziału w postępowaniu:
1) Wykonawca musi wykazać się posiadaniem do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanego personelu, posiadającego uprawnienia w specjalności:
a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w zakresie niezbędnym do nadzorowania realizowanego projektu, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważnych, w zakresie niezbędnym do nadzorowania realizowanego projektu, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.
2) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub inżyniera projektu:
a) nad realizacją zamówienia polegającego na dostawie wraz z montażem min. 20 instalacji kolektorów słonecznych w ramach jednego kontraktu (część I zamówienia)
i/lub
b) dostawie wraz z montażem min. 20 instalacji paneli fotowoltaicznych w odrębnych obiektach budowlanych (część II zamówienia).
3) Wykaz zadań należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
4) Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych wraz z ofertą oświadczeniach
i dokumentach na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
- Zawartość oferty:
1) formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania,
2) kopia aktualnych uprawnień,
3) dokumenty potwierdzające doświadczenie.
- Termin wykonania zamówienia:
1) Część I zamówienia : 20.09.2019 r.
2) Część II zamówienia : 20.09.2019 r.
- Ocena ofert nastąpi w oparciu o kryterium najniższa cena brutto przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w przypadku, gdy nie zostanie wyłoniony wykonawca postępowania na dostawę i montaż instalacji kolektorów słonecznych i instalacji fotowoltaicznych na budynkach mieszkańców Gminy Lipsk lub instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Lipsk lub jeśli umowa z wyłonionym wykonawcą zostanie rozwiązana.
- Miejsce, termin i sposób składania ofert:
ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, na wypełnionym i podpisanym formularzu ofertowym stanowiącym Zał. Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień oraz wykaz zadań wg. wzoru stanowiącego Zał. Nr 2 zapytania. Ofertę prosimy przesłać Zamawiającemu na adres e-mail: anna.czarnecka@lipsk.pl , w terminie do: 05.06.2019 r., do godz. 1300.
11. Kontakt z Zamawiającym: Anna Czarnecka – Orpik, tel. 87 64 22 703 wew. 23, e-mail: anna.czarnecka@lipsk.pl
Zatwierdzam:
Burmistrz Lipska
Lech Łępicki
Metryka strony