Zaproszenie do udziału w obradach XXVI Sesji Rady Miejskiej w Lipsku
Lipsk, dnia 6 listopada 2013 r.
Or. 0002.6.2013
Mieszkańcy
Informuję, że w dniu
15 listopada 2013 r. o godz. 900
w budynku MGOK w Lipsku, ulica Rynek 23 odbędzie się
XXVI sesja Rady Miejskiej w Lipsku
z następującym proponowanym porządkiem obrad:
Proponowany porządek :
- Otwarcie obrad.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Przyjęcie protokółu z poprzedniej sesji.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
- Uchwała w sprawie współpracy w ramach realizacji zadania „Wdrażanie elektronicznych usług dla ludności województwa podlaskiego – część II, administracja samorządowa”.
- Uchwała w sprawie zmian w budżecie gminy na 2013 r.
- Zmiana uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Lipsk na lata 2013 – 2020.
- Uchwała w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.
- Uchwała w sprawie stawek podatku od środków transportowych.
- Informacja o pozostałych podatkach i opłatach lokalnych na 2014 rok.
- Uchwała w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości tej opłaty.
- Przedłożenie Radzie Miejskiej projektu uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej na lata 2014 - 2020.
- Przedłożenie Radzie Miejskiej projektu budżetu Gminy Lipsk na 2014 r.
- Uchwała w sprawie programu współpracy na lata 2014 - 2016 Gminy Lipsk z organizacjami pozarządowymi, podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego i stowarzyszeniami jednostek samorządu terytorialnego.
- Uchwała w sprawie powołania komisji konkursowej do przeprowadzenia konkursu na stanowisko Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lipsku.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
- Wolne wnioski i informacje.
- Zamknięcie obrad.
Przewodniczący Rady
mgr inż. Jerzy Krysztopik
Metryka strony