Zaproszenie do udziału w obradach XVII Sesji Rady Miejskiej w Lipsku

Lipsk, dnia 22 sierpnia 2012 r.

Or. 0002.6.2012

Mieszkańcy

Informuję, że w dniu 31 sierpnia 2012 r. o godz. 900 w budynku MGOK w Lipsku, ulica Rynek 23 odbędzie się XVII sesja Rady Miejskiej w Lipsku z następującym proponowanym porządkiem obrad:

                                                                                  

Proponowany porządek :

  1. Otwarcie obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokółu z poprzedniej sesji.
  4. Interpelacje i zapytania radnych.  
  5. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
  6. Uchwała w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 r.
  7. Uchwała w sprawie upoważnienia Burmistrza Lipska do ustanowienia zabezpieczenia prawidłowej realizacji umowy Nr 00010-6921-UM1000004/12, zawartej z Samorządem Województwa Podlaskiego o przyznanie pomocy w ramach działania „Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej” objętego PROW na lata 2007 – 2013.
  8. Uchwała w sprawie wyróżnień i nagród za osiągnięte wyniki sportowe oraz za osiągnięcia w działalności sportowej.
  9. Uchwała w sprawie warunków i trybu przyznawania nagród za osiągnięcia w dziedzinie twórczości artystycznej, upowszechniania i ochrony kultury.
  10. Uchwała w sprawie podziału gminy Lipsk na stałe obwody głosowania, ustalenia ich numerów, granic oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych.
  11. Uchwała w sprawie podziału Gminy Lipsk na okręgi wyborcze, ustalenia ich granic i numerów oraz liczby radnych wybieranych w każdym okręgu wyborczym.
  12. Uchwała w sprawie zmiany Statutu Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lipsku.
  13. Przedstawienie Radzie Miejskiej informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze 2012r. i informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej.
  14. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na przekazanie do korzystania  Sołectwu Skieblewo budynku byłej Szkoły Podstawowej wraz z częścią działki, na której ten budynek jest posadowiony.
  15. Raport z realizacji Programu Ochrony Środowiska Miasta i Gminy Lipsk.
  16. Informacja na temat dofinansowania prac związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Lipsk.
  17. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
  18. Wolne wnioski i informacje.
  19. Zamknięcie obrad.

 

Przewodniczący Rady

mgr  inż. Jerzy Krysztopik

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Lipsku

Wytwarzający/odpowiadający: Wojciech Pietrewicz

Wprowadzający: Wojciech Pietrewicz

Data wprowadzenia: 2012-08-28

Data modyfikacji: 2012-08-28

Opublikował: Wojciech Pietrewicz

Data publikacji: 2012-08-28