Zaproszenie do udziału w obradach XX Sesji Rady Miejskiej w Lipsku
Lipsk, dnia 17 grudnia 2012 r.
Or. 0002.9.2012
Mieszkańcy
Informuję, że w dniu 28 grudnia 2012 r. o godz. 900 w budynku MGOK w Lipsku, ulica Rynek 23 odbędzie się XX sesja Rady Miejskiej w Lipsku z następującym proponowanym porządkiem obrad:
Proponowany porządek :
- Otwarcie obrad.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Przyjęcie protokółu z poprzedniej sesji.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
- Informacja o wyznaczeniu podmiotu do przyjęcia skazanych w celu wykonywania nieodpłatnej kontrolowanej pracy na cele społeczne oraz pracy społecznie użytecznej orzeczonej w zamian grzywny, której egzekucja okazała się bezskuteczna.
- Podjęcie uchwał w sprawie ogłoszenia tekstów jednolitych uchwał w sprawie Statutów Sołectw.
- Podjęcie uchwały w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały w sprawie Statutu Gminy.
- Uchwała w sprawie nadania Statutu Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Lipsku.
- Uchwała w sprawie nadania Statutu Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lipsku.
- Uchwała w sprawie uchwalenia Statutu Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lipsku.
- Uchwała w sprawie zmiany uchwały w sprawie współpracy w ramach realizacji zadania „Wdrażanie elektronicznych usług dla ludności województwa podlaskiego – część II, administracja samorządowa”.
- Uchwała w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 r.
- Zmiana uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Lipsk na lata 2012 – 2020.
- Uchwalenie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Lipsk na lata 2013 – 2020.
- Uchwalenie budżetu Gminy Lipsk na 2013 r.:
- odczytanie projektu uchwały budżetowej,
- przedstawienie opinii o projekcie budżetu przez przewodniczącego Komisji finansów i planowania,
- przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie uchwały budżetowej oraz o prognozie długu,
- dyskusja nad projektem uchwały budżetowej,
- głosowanie nad uchwałą budżetową.
- Uchwalenie Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w gminie Lipsk na rok 2013.
- Uchwała w sprawie ustalenia rocznego planu potrzeb w zakresie wykonywania prac społecznie użytecznych.
- Uchwała w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lipsk.
- Uchwała w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów.
- Uchwała w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości tej opłaty.
- Uchwała w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Uchwała w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości.
- Uchwała w sprawie określenia zasad nabywania, zbywania i obciążania nieruchomości oraz ich wydzierżawiania lub wynajmowania na czas oznaczony dłuższy niż trzy lata lub na czas nieoznaczony.
- Uchwałą w sprawie wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy na lata 2013 – 2017 oraz zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Lipsk.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
- Wolne wnioski i informacje.
- Zamknięcie obrad.
Przewodniczący Rady
mgr inż. Jerzy Krysztopik
Metryka strony