Zaproszenie do udziału w obradach XX Sesji Rady Miejskiej w Lipsku

Lipsk, dnia 17 grudnia 2012 r.

Or. 0002.9.2012      

Mieszkańcy

Informuję, że w dniu 28 grudnia 2012 r. o godz. 900 w budynku MGOK w Lipsku, ulica Rynek 23 odbędzie się XX sesja Rady Miejskiej w Lipsku z następującym proponowanym porządkiem obrad:

 Proponowany porządek :

  1. Otwarcie obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokółu z poprzedniej sesji.
  4. Interpelacje i zapytania radnych.  
  5. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
  6. Informacja o wyznaczeniu podmiotu do przyjęcia skazanych w celu wykonywania nieodpłatnej kontrolowanej pracy na cele społeczne oraz pracy społecznie użytecznej orzeczonej w zamian grzywny, której egzekucja okazała się bezskuteczna.
  7. Podjęcie uchwał w sprawie ogłoszenia tekstów jednolitych uchwał w sprawie Statutów Sołectw.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały w sprawie Statutu Gminy.
  9. Uchwała w sprawie nadania Statutu Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Lipsku.
  10. Uchwała w sprawie nadania Statutu Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lipsku.
  11. Uchwała w sprawie uchwalenia Statutu Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lipsku.
  12. Uchwała w sprawie zmiany uchwały w sprawie współpracy w ramach realizacji zadania „Wdrażanie elektronicznych usług dla ludności województwa podlaskiego – część II, administracja samorządowa”.
  13. Uchwała  w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 r.
  14. Zmiana uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Lipsk na lata 2012 – 2020.
  15. Uchwalenie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Lipsk na lata 2013 – 2020.
  16. Uchwalenie budżetu Gminy Lipsk na 2013 r.:
    1. odczytanie projektu uchwały budżetowej,
    2. przedstawienie opinii o projekcie budżetu przez przewodniczącego Komisji  finansów i planowania,
    3. przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie uchwały budżetowej oraz o prognozie długu,
    4. dyskusja nad projektem uchwały budżetowej,
    5. głosowanie nad uchwałą budżetową.
  17. Uchwalenie Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w gminie Lipsk na rok 2013.
  18. Uchwała w sprawie ustalenia rocznego planu potrzeb w zakresie wykonywania prac społecznie użytecznych.
  19. Uchwała w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lipsk.
  20. Uchwała w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów.
  21. Uchwała w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości tej opłaty.
  22. Uchwała w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  23. Uchwała w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości.
  24. Uchwała w sprawie określenia zasad  nabywania, zbywania i obciążania nieruchomości oraz ich wydzierżawiania lub wynajmowania na czas oznaczony dłuższy niż trzy lata lub na czas nieoznaczony.
  25. Uchwałą w sprawie wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy na lata 2013 – 2017 oraz zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Lipsk.
  26. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
  27. Wolne wnioski i informacje.
  28. Zamknięcie obrad.

 

Przewodniczący Rady
mgr  inż. Jerzy Krysztopik

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Lipsku

Wytwarzający/odpowiadający: Wojciech Pietrewicz

Wprowadzający: Wojciech Pietrewicz

Data wprowadzenia: 2012-12-21

Data modyfikacji: 2012-12-21

Opublikował: Wojciech Pietrewicz

Data publikacji: 2012-12-21