Zaproszenie do udziału w obradach XXIV Sesji Rady Miejskiej w Lipsku
Lipsk, dnia 19 sierpnia 2013 r.
Or. 0002.4.2013
Mieszkańcy
Informuję, że w dniu 30 sierpnia 2013 r. o godz. 900 w budynku MGOK w Lipsku, ulica Rynek 23 odbędzie się
XXIV sesja Rady Miejskiej w Lipsku z następującym proponowanym porządkiem obrad:
Proponowany porządek :
- Otwarcie obrad.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Przyjęcie protokółu z poprzedniej sesji.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
- Uchwała w sprawie zmian w budżecie gminy na 2013 r.
- Uchwała w sprawie upoważnienia Burmistrza Lipska do ustanowienia zabezpieczenia prawidłowej realizacji umowy Nr 00044-6930-UM1040093/13, która została zawarta z Samorządem Województwa Podlaskiego na operację z zakresu małych projektów w ramach działania 413 „Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju” objętego PROW na lata 2007-2013.
- Uchwała w sprawie określenia zasad zbywania, oddawania w dzierżawę, najem, użytkowanie oraz użyczania aktywów trwałych samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej, dla których podmiotem tworzącym jest Gmina Lipsk.
- Uchwała w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty
za gospodarowanie odpadami komunalnymi. - Przedstawienie Radzie Miejskiej informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze 2013 r. i informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
- Wolne wnioski i informacje.
- Zamknięcie obrad.
Przewodniczący Rady
mgr inż. Jerzy Krysztopik
Metryka strony