Zaproszenie do udziału w obradach XXIV Sesji Rady Miejskiej w Lipsku

Lipsk, dnia 19 sierpnia 2013 r.

Or. 0002.4.2013

Mieszkańcy
Informuję, że w dniu 30 sierpnia 2013 r. o godz. 900 w budynku MGOK w Lipsku, ulica Rynek 23 odbędzie się
XXIV sesja Rady Miejskiej w Lipsku
z następującym proponowanym porządkiem obrad: 

Proponowany porządek :

  1. Otwarcie obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokółu z poprzedniej sesji.
  4. Interpelacje i zapytania radnych.  
  5. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
  6. Uchwała w sprawie zmian w budżecie gminy na 2013 r.
  7. Uchwała w sprawie upoważnienia Burmistrza Lipska do ustanowienia zabezpieczenia prawidłowej realizacji umowy Nr 00044-6930-UM1040093/13, która została zawarta z Samorządem Województwa Podlaskiego na operację z zakresu małych projektów w ramach działania 413 „Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju” objętego PROW na lata 2007-2013.
  8. Uchwała w sprawie określenia zasad zbywania, oddawania w dzierżawę, najem, użytkowanie oraz użyczania aktywów trwałych samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej, dla których podmiotem tworzącym jest Gmina Lipsk.
  9. Uchwała w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty
    za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  10. Przedstawienie Radzie Miejskiej informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze 2013 r. i informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej.
  11. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
  12. Wolne wnioski i informacje.
  13. Zamknięcie obrad.

 

Przewodniczący Rady
mgr  inż. Jerzy Krysztopik

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Lipsku

Wytwarzający/odpowiadający: Wojciech Pietrewicz

Wprowadzający: Wojciech Pietrewicz

Data wprowadzenia: 2013-08-26

Data modyfikacji: 2013-08-26

Opublikował: Wojciech Pietrewicz

Data publikacji: 2013-08-26