Zaproszenie do udziału w obradach XV Sesji Rady Miejskiej w Lipsku
Lipsk, dnia 21 maja 2012 r.
Or. 0002.4.2012
Mieszkańcy
Informuję, że w dniu 31 maja 2012 r. o godz. 900 w budynku MGOK w Lipsku, ulica Rynek 23 odbędzie się XV sesja Rady Miejskiej w Lipsku z następującym proponowanym porządkiem obrad:
Proponowany porządek :
- Otwarcie obrad.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Przyjęcie protokółu z poprzedniej sesji.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
- Uchwała w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 r.
- Zmiana uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Lipsk na lata 2012 – 2020.
- Sprawozdanie z działalności Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lipsku za 2011 r. i zatwierdzenie rocznego sprawozdania z działalności finansowej.
- Uchwalenie Statutu Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lipsku.
- Sprawozdanie z działalności Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury w Lipsku za 2011r. i zatwierdzenie rocznego sprawozdania z działalności finansowej.
- Uchwalenie Statutu Zakładu Gospodarki Komunalnej w Lipsku.
- Przedłożenie Radzie Miejskiej oceny zasobów pomocy społecznej w Gminie Lipsk na 2011 r.
- Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie części działki o nr 111/1, położonej w obrębie 0011 Lipsk, stanowiącej własność Gminy Lipsk w celu wybudowania na niej elektrowni słonecznej wraz z oprzyrządowaniem i urządzeniami dodatkowymi, a następnie eksploatacji wybudowanych urządzeń oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy.
- Zmiana uchwały w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Lipsk w 2012 roku.
- Przedstawienie przez Komisję Rewizyjną wniosku w sprawie absolutorium Burmistrzowi Lipska za 2011 r.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
- Wolne wnioski i informacje.
- Zamknięcie obrad.
Przewodniczący Rady
mgr inż. Jerzy Krysztopik
Metryka strony