Przetarg - Przebudowa oraz remont odcinków dróg gminnych na terenie gminy Lipsk, powiat augustowski, woj. podlaskie.
Ogłoszenie nr 586687-N-2018 z dnia 2018-07-10 r.
Gmina Lipsk: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Przebudowa oraz remont odcinków dróg gminnych na terenie gminy Lipsk, powiat augustowski, woj. podlaskie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
Adres strony internetowej (URL): http://bip.um.lipsk.wrotapodlasia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie dotyczy
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
http://bip.um.lipsk.wrotapodlasia.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
http://bip.um.lipsk.wrotapodlasia.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Tak, w formie pisemnej
Adres:
Gmina Lipsk, ul. Żłobikowskiego 4/2, 16-315 Lipsk
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Przebudowa oraz remont odcinków dróg gminnych na terenie gminy Lipsk, powiat augustowski, woj. podlaskie.
Numer referencyjny: GTK.III.271.6.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
dwie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Przebudowa oraz remont odcinków dróg gminnych na terenie gminy Lipsk, powiat augustowski, woj. podlaskie. Zamówienie udzielone zostanie w dwóch częściach: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA - przebudowa odcinków dróg gminnych na terenie gminy Lipsk, powiat augustowski, woj. podlaskie zgodnie z wyszczególnieniem jn. : 1) Przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej m. Rogożynek w km rob. 0+000 - 0+180 (na dz. nr 164/2), na odcinku o długości 180 mb, na szerokości jezdni 5,00 m. Zakres prac obejmuje: a) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni żwirowej pod podbudowę, b) Wyrównanie i wzmocnienie istniejącej nawierzchni mieszanką kruszyw fr. 0/31,5 mm, warstwa 5-10 cm; c) Nawierzchnia - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową C65B3PU/RC średniorozpadową i kruszywem kamiennym frakcji 16/22(25), 11/16, 5/11, 2/5 mm, 2) Przebudowa drogi gminnej Nr 102799B (na dz. nr 68/2, 68/13, 68/11 w m. Rygałówka) w km rob. 0+000 - 0+660, na odcinku o długości 660 mb, na szerokości jezdni 5,00 m. Zakres prac obejmuje: a) Mechaniczne ścinanie zawyżonych poboczy, b) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni żwirowej pod podbudowę; c) Wzmocnienie istniejącej nawierzchni mieszanką kruszyw fr. 0/31,5 mm, warstwa 5-10 cm d) Nawierzchnia - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową C65B3PU/RC średniorozpadową i kruszywem kamiennym frakcji 16/22(25), 11/16, 5/11, 2/5 mm, 3) Przebudowa drogi gminnej Nr 102756B odcinek położony na działce 225 (m. Rakowicze) w km rob. 0+000 - 0+480 na odcinku o długości 480 mb, na szerokości jezdni 3,50 m. Zakres prac obejmuje: a) Mechaniczne ścinanie zawyżonych poboczy, b) Mechaniczne profilowanie kruszywem i oczyszczenie istniejącej nawierzchni pod konstrukcję; c) Wzmocnienie istniejącej nawierzchni mieszanką kruszyw fr. 0/31,5 mm, warstwa 15 cm; d) Nawierzchnia - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową C65B3PU/RC średniorozpadową i kruszywem kamiennym frakcji 16/22(25), 11/16, 5/11, 2/5 mm, 4) Przebudowa drogi gminnej Nr 102756B odcinek położony na działce 225 (m. Rakowicze) w km rob. 0+480 - 1+175 na odcinku o długości 695 mb, na szerokości jezdni 3,50 m. Zakres prac obejmuje: a) Mechaniczne ścinanie zawyżonych poboczy, b) Mechaniczne profilowanie kruszywem i oczyszczenie istniejącej nawierzchni pod konstrukcję; c) Wzmocnienie istniejącej nawierzchni mieszanką kruszyw fr. 0/31,5 mm, warstwa 15 cm; d) Nawierzchnia - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową C65B3PU/RC średniorozpadową i kruszywem kamiennym frakcji 16/22(25), 11/16, 5/11, 2/5 mm, 5) Przebudowa drogi gminnej Nr 102734B odcinek ul. Lipowej położony na działce nr 70 – (od ul. Leśnej do Wesołej) w km rob. 0+000 - 0+120, na odcinku o długości 120 mb, na szerokości jezdni 5,00 m. Zakres prac obejmuje: a) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni żwirowej pod podbudowę, b) Wyrównanie i wzmocnienie istniejącej nawierzchni mieszanką kruszyw fr. 0/31,5 mm, warstwa 5- 10 cm; c) Nawierzchnia - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową C65B3PU/RC średniorozpadową i kruszywem kamiennym frakcji 16/22(25), 11/16, 5/11, 2/5 mm CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA – remont odcinków dróg gminnych na terenie gminy Lipsk, powiat augustowski, woj. podlaskie zgodnie z wyszczególnieniem jn. : 1) Remont drogi gminnej Nr 102745B - ul. Kasztanowej (dz. Nr 654, 665) w Lipsku, na odcinku o długości 365 mb (278 m+87 m), na szerokości jezdni 5,50-6,50 m. Zakres prac obejmuje: a) Oczyszczenie nawierzchni bitumicznej, b) Remont cząstkowy istniejącej nawierzchni bitumicznej (remont cząstkowy ubytków i wzmocnienie krawędzi nawierzchni emulsją asfaltową i grysami), c) Regeneracja nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową i grysami fr. 11/16 mm, lokalnie uszczelnienie nawierzchni po remoncie, d) Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową C65B3PU/RC średniorozpadową i kruszywem kamiennym frakcji 5/11, 2/5 mm, i pozostałe roboty towarzyszące. 2) Remont drogi gminnej Nr 102747B ul. Grodzieńska (odc. w km 0+500 - 2+404) na działkach nr 602 w obrębie 0001 m. Lipsk, oraz nr 2395 w obrębie 0011 w. Lipsk, na odcinku o długości 1904 mb, na szerokości jezdni 5,60 m. Zakres prac obejmuje: Remont cząstkowy istniejącej nawierzchni bitumicznej (remont cząstkowy ubytków i wzmocnienie krawędzi nawierzchni emulsją asfaltową i grysami). 3) Remont drogi gminnej Nr 102800B w km rob. 0+000 - 0+270 (na działce nr 527 w m. Jałowo) na odcinku o długości 270 mb, na szerokości jezdni 2,75– 3,20 m. Zakres prac obejmuje: a) Oczyszczenie nawierzchni bitumicznej, b) Remont cząstkowy istniejącej nawierzchni bitumicznej (remont cząstkowy ubytków i wzmocnienie krawędzi nawierzchni emulsją asfaltową i grysami), c) Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową C65B3PU/RC średniorozpadową i kruszywem kamiennym frakcji 11/16, 5/11, 2/5 mm. 4) Remont drogi gminnej Nr 102734B - ul. Ogrodowa (na dz. nr 603 w obr. m. Lipsk) od Grodzieńskiej do dz.nr 665 – łącznik do ul. Kasztanowej na odcinku o długości 224 mb, na szerokości jezdni 6,00 m. Zakres prac obejmuje: Oczyszczenie nawierzchni bitumicznej, a) Remont cząstkowy istniejącej nawierzchni bitumicznej (remont cząstkowy ubytków i wzmocnienie krawędzi nawierzchni emulsją asfaltową i grysami), b) Regeneracja nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową i grysami fr. 2/5 mm, lokalnie uszczelnienie nawierzchni po remoncie, c) Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową C65B3PU/RC średniorozpadową i kruszywem kamiennym frakcji 5/11, 2/5 mm. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres robót) znajduje się w załączonej do SIWZ uproszczonej dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, oraz szczegółowej specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 9 dla Części I zamówienia oraz załącznik nr 10 dla Części II zamówienia, które Zamawiający udostępnił w wersji elektronicznej na stronie internetowej http://bip.um.lipsk.wrotapodlasia.pl. Oryginały dokumentów dotyczących opisu przedmiotu zamówienia dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 3.Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności dotyczące robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem w zakresie wymienionym w opisie przedmiotu zamówienia, tj. w pkt 1-2 niniejszego rozdziału, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.), za wyjątkiem czynności wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, między innymi osób: kierowników budowy, kierowników robót i inspektorów nadzoru, osób wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp.
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45233120-6 |
45233220-7 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2018-10-15 | |||
2018-10-15 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNY
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Część I zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie niższą niż 150 000 zł. (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) Część II zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie niższą niż 40 000 zł. (czterdzieści tysięcy złotych)
Informacje dodatkowe UWAGA: W przypadku Wykonawcy składającego ofertę na obie części zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie niższą niż 150 000 zł. (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych)
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: Część I zamówienia: wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie dotyczące remontu, budowy, przebudowy, rozbudowy dróg o wartości minimum 200 000 zł brutto. Część II zamówienia: wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie dotyczące remontu, budowy, przebudowy, rozbudowy dróg o wartości minimum 50 000 zł brutto. Użyte określenia „remont”, „budowa”, „przebudowa”, „rozbudowa” zostały użyte w rozumieniu przepisów Prawa budowlanego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 ze zm.) UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli będzie go spełniał co najmniej jeden z wykonawców. Wartości pieniężne wskazane w dokumentach, mające na celu wskazanie spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz posiadania doświadczenia podane w walutach obcych, zamawiający przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: UWAGA: W przypadku Wykonawcy składającego ofertę na obie części zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie dotyczące remontu, budowy, przebudowy, rozbudowy dróg o wartości minimum 200 000 zł brutto.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
W zakresie spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1) potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć w/w dokumentów, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy Pzp. Wartości pieniężne wskazane w dokumentach, mające na celu wykazanie spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej podane w walutach obcych, Zamawiający przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W zakresie spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - Załącznik Nr 4 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena ofertowa | 60,00 |
okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: 1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy mogą nastąpić, gdy: a) zaistnieją warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; b) zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależnie od stron, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, niezawinione przez żadną ze Stron, których skutków nie da się przewidzieć, ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak: wojna, zamieszki, skażenia radioaktywne itp. c) zaistnieją zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń; d) zaistnieją zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp. Odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy, e) zaistnieją inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, których wcześniej nie można było przewidzieć, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy; 2) W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1), termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 3) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót budowlanych nie objętych przedmiotem zamówienia, niezbędnych z uwagi na bezpieczeństwo budowy, właściwe funkcjonowanie przedmiotu umowy lub zabezpieczenia przed awarią lub zmniejszenia zakresu robót, jeśli ich wykonanie stało się zbędne. 4) Pozostałe okoliczności mogące skutkować możliwością zmiany umowy: a) zmiana prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT; b) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; c) zastąpienie Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia nowym Wykonawcą gdy: w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Lipska, ul. Żłobikowskiego 4/2 16-315 . inspektorem ochrony danych osobowych jest Pani Kamila Masiejczyk, kontakt: iodo@lipsk.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Przebudowa oraz remont odcinków dróg gminnych na terenie gminy Lipsk, powiat augustowski, woj. podlaskie” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. _____________________ ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Część nr: | 1 | Nazwa: |
Przebudowa odcinków dróg gminnych na terenie gminy Lipsk, powiat augustowski, woj. podlaskie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA - przebudowa odcinków dróg gminnych na terenie gminy Lipsk, powiat augustowski, woj. podlaskie zgodnie z wyszczególnieniem jn. : 1) Przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej m. Rogożynek w km rob. 0+000 - 0+180 (na dz. nr 164/2), na odcinku o długości 180 mb, na szerokości jezdni 5,00 m. Zakres prac obejmuje: a) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni żwirowej pod podbudowę, b) Wyrównanie i wzmocnienie istniejącej nawierzchni mieszanką kruszyw fr. 0/31,5 mm, warstwa 5-10 cm; c) Nawierzchnia - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową C65B3PU/RC średniorozpadową i kruszywem kamiennym frakcji 16/22(25), 11/16, 5/11, 2/5 mm, 2) Przebudowa drogi gminnej Nr 102799B (na dz. nr 68/2, 68/13, 68/11 w m. Rygałówka) w km rob. 0+000 - 0+660, na odcinku o długości 660 mb, na szerokości jezdni 5,00 m. Zakres prac obejmuje: a) Mechaniczne ścinanie zawyżonych poboczy, b) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni żwirowej pod podbudowę; c) Wzmocnienie istniejącej nawierzchni mieszanką kruszyw fr. 0/31,5 mm, warstwa 5-10 cm d) Nawierzchnia - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową C65B3PU/RC średniorozpadową i kruszywem kamiennym frakcji 16/22(25), 11/16, 5/11, 2/5 mm, 3) Przebudowa drogi gminnej Nr 102756B odcinek położony na działce 225 (m. Rakowicze) w km rob. 0+000 - 0+480 na odcinku o długości 480 mb, na szerokości jezdni 3,50 m. Zakres prac obejmuje: a) Mechaniczne ścinanie zawyżonych poboczy, b) Mechaniczne profilowanie kruszywem i oczyszczenie istniejącej nawierzchni pod konstrukcję; c) Wzmocnienie istniejącej nawierzchni mieszanką kruszyw fr. 0/31,5 mm, warstwa 15 cm; d) Nawierzchnia - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową C65B3PU/RC średniorozpadową i kruszywem kamiennym frakcji 16/22(25), 11/16, 5/11, 2/5 mm, 4) Przebudowa drogi gminnej Nr 102756B odcinek położony na działce 225 (m. Rakowicze) w km rob. 0+480 - 1+175 na odcinku o długości 695 mb, na szerokości jezdni 3,50 m. Zakres prac obejmuje: a) Mechaniczne ścinanie zawyżonych poboczy, b) Mechaniczne profilowanie kruszywem i oczyszczenie istniejącej nawierzchni pod konstrukcję; c) Wzmocnienie istniejącej nawierzchni mieszanką kruszyw fr. 0/31,5 mm, warstwa 15 cm; d) Nawierzchnia - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową C65B3PU/RC średniorozpadową i kruszywem kamiennym frakcji 16/22(25), 11/16, 5/11, 2/5 mm, 5) Przebudowa drogi gminnej Nr 102734B odcinek ul. Lipowej położony na działce nr 70 – (od ul. Leśnej do Wesołej) w km rob. 0+000 - 0+120, na odcinku o długości 120 mb, na szerokości jezdni 5,00 m. Zakres prac obejmuje: a) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni żwirowej pod podbudowę, b) Wyrównanie i wzmocnienie istniejącej nawierzchni mieszanką kruszyw fr. 0/31,5 mm, warstwa 5- 10 cm; c) Nawierzchnia - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową C65B3PU/RC średniorozpadową i kruszywem kamiennym frakcji 16/22(25), 11/16, 5/11, 2/5 mm Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres robót) znajduje się w załączonej do SIWZ uproszczonej dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, oraz szczegółowej specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 9 dla Części I zamówienia, które Zamawiający udostępnił w wersji elektronicznej na stronie internetowej http://bip.um.lipsk.wrotapodlasia.pl. Oryginały dokumentów dotyczących opisu przedmiotu zamówienia dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena ofertowa | 60,00 |
okres gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | remont odcinków dróg gminnych na terenie gminy Lipsk, powiat augustowski, woj. podlaskie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA – remont odcinków dróg gminnych na terenie gminy Lipsk, powiat augustowski, woj. podlaskie zgodnie z wyszczególnieniem jn. : 1) Remont drogi gminnej Nr 102745B - ul. Kasztanowej (dz. Nr 654, 665) w Lipsku, na odcinku o długości 365 mb (278 m+87 m), na szerokości jezdni 5,50-6,50 m. Zakres prac obejmuje: a) Oczyszczenie nawierzchni bitumicznej, b) Remont cząstkowy istniejącej nawierzchni bitumicznej (remont cząstkowy ubytków i wzmocnienie krawędzi nawierzchni emulsją asfaltową i grysami), c) Regeneracja nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową i grysami fr. 11/16 mm, lokalnie uszczelnienie nawierzchni po remoncie, d) Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową C65B3PU/RC średniorozpadową i kruszywem kamiennym frakcji 5/11, 2/5 mm, i pozostałe roboty towarzyszące. 2) Remont drogi gminnej Nr 102747B ul. Grodzieńska (odc. w km 0+500 - 2+404) na działkach nr 602 w obrębie 0001 m. Lipsk, oraz nr 2395 w obrębie 0011 w. Lipsk, na odcinku o długości 1904 mb, na szerokości jezdni 5,60 m. Zakres prac obejmuje: Remont cząstkowy istniejącej nawierzchni bitumicznej (remont cząstkowy ubytków i wzmocnienie krawędzi nawierzchni emulsją asfaltową i grysami). 3) Remont drogi gminnej Nr 102800B w km rob. 0+000 - 0+270 (na działce nr 527 w m. Jałowo) na odcinku o długości 270 mb, na szerokości jezdni 2,75– 3,20 m. Zakres prac obejmuje: a) Oczyszczenie nawierzchni bitumicznej, b) Remont cząstkowy istniejącej nawierzchni bitumicznej (remont cząstkowy ubytków i wzmocnienie krawędzi nawierzchni emulsją asfaltową i grysami), c) Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową C65B3PU/RC średniorozpadową i kruszywem kamiennym frakcji 11/16, 5/11, 2/5 mm. 4) Remont drogi gminnej Nr 102734B - ul. Ogrodowa (na dz. nr 603 w obr. m. Lipsk) od Grodzieńskiej do dz.nr 665 – łącznik do ul. Kasztanowej na odcinku o długości 224 mb, na szerokości jezdni 6,00 m. Zakres prac obejmuje: Oczyszczenie nawierzchni bitumicznej, a) Remont cząstkowy istniejącej nawierzchni bitumicznej (remont cząstkowy ubytków i wzmocnienie krawędzi nawierzchni emulsją asfaltową i grysami), b) Regeneracja nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową i grysami fr. 2/5 mm, lokalnie uszczelnienie nawierzchni po remoncie, c) Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową C65B3PU/RC średniorozpadową i kruszywem kamiennym frakcji 5/11, 2/5 mm. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres robót) znajduje się w załączonej do SIWZ uproszczonej dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, oraz szczegółowej specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 10 dla Części II zamówienia, które Zamawiający udostępnił w wersji elektronicznej na stronie internetowej http://bip.um.lipsk.wrotapodlasia.pl. Oryginały dokumentów dotyczących opisu przedmiotu zamówienia dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233220-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena ofertowa | 60,00 |
okres gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Metryka strony