XXV Sesja Rady Miejskiej w Lipsku

Postanowienie
Przewodniczącego Rady Miejskiej w Lipsku
z dnia 20 września 2021 r.

w sprawie zwołania XXV sesji Rady Miejskiej w Lipsku.

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1372) postanawiam:

1) Zwołać XXV sesję Rady Miejskiej w Lipsku na dzień 29 września 2021 r.
2) Otwarcie sesji odbędzie się o godz. 900.
3) Rada Miejska obradować będzie w budynku Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury w Lipsku, ulica Rynek 23.
4)  Zaproponować następujący porządek obrad:

Proponowany porządek:

  1. Otwarcie obrad.
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z XXIV sesji.
  4. Pisemne interpelacje i pisemne zapytania radnych.
  5. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
  6. Uchwała w sprawie zmian w budżecie gminy na 2021 r.
  7. Przyjęcie informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze 2021 r. i informacji o kształtowaniu się Wieloletniej Prognozy Finansowej.
  8. Raport z realizacji programu ochrony środowiska dla Gminy Lipsk na lata 2017-2020 z perspektywą do 2024 r. (lata 2017-2018).
  9. Raport z realizacji programu ochrony środowiska dla Gminy Lipsk na lata 2017-2020 z perspektywą do 2024 r. (lata 2019-2020).
  10. Uchwała w sprawie przyjęcia Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Lipsk na lata 2021-2025 z perspektywą do 2027 r. wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
  11. Uchwała w sprawie pomnika przyrody "Modrzewie Jesionowskie".
  12. Uchwała w sprawie przekazania wniosku według właściwości.
  13. Przedstawienie informacji o podmiocie wyznaczonym do przyjęcia skazanych w celu wykonywania pracy na cele społeczne oraz opinii Prezesa Sądu Rejonowego w Augustowie dotyczącej potrzeb w zakresie wykonywania pracy przez skazanych.
  14. Sprawozdanie z działalności ZSS w Lipsku w roku 2020/2021.
  15. Sprawozdanie z działalności SP w Bartnikach w roku 2020/2021.
  16. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych organu prowadzącego za rok szkolny 2020/2021.
  17. Informacje dotyczące oświadczeń majątkowych złożonych przez radnych i pracowników samorządowych za 2020 r.
  18. Wolne wnioski i informacje.
  19. Zamknięcie obrad.             

Przewodniczący Rady
Tadeusz Krysiuk

                    
Otrzymują:

  1. Burmistrz Lipska  - z prośbą o dostarczenie projektów uchwał i innych materiałów niezbędnych do rozpatrzenia punktów porządku obrad.
  2. Radni i sołtysi odrębnymi zawiadomieniami o zwołaniu sesji.
  3. Radni Powiatu, kierownicy instytucji - zaproszenia do udziału w sesji.
  4. Mieszkańcy gminy – w formie obwieszczenia na tablicy ogłoszeń i w Biuletynie Informacji Publicznej.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Lipsku

Wytwarzający/odpowiadający: Pietrewicz Wojciech

Data wytworzenia: 2021-09-23

Wprowadzający: Wojciech Pietrewicz

Data modyfikacji: 2021-09-23

Opublikował: Wojciech Pietrewicz

Data publikacji: 2021-09-23