VIII sesja Rady Miejskiej w Lipsku
Postanowienie
Przewodniczącego Rady Miejskiej w Lipsku
z dnia 12 września 2019 r.
w sprawie zwołania VIII sesji Rady Miejskiej w Lipsku.
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U z 2019 r. poz. 506) postanawiam:
1) Zwołać VIII sesję Rady Miejskiej w Lipsku na dzień 24 wrzesień 2019 r.
2) Otwarcie sesji odbędzie się o godz. 900.
3) Rada Miejska obradować będzie w budynku Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury w Lipsku, ulica Rynek 23.
4) Zaproponować następujący porządek obrad:
Proponowany porządek:
- Otwarcie obrad.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z VII sesji.
- Pisemne interpelacje i pisemne zapytania radnych.
- Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
- Uchwała w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Augustowskiemu.
- Uchwała w sprawie zmian w budżecie gminy na 2019 r.
- Uchwała w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lipsk na lata 2019-2034.
- Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w trwały zarząd nieruchomości stanowiącej własność Gminy Lipsk.
- Sprawozdanie z działalności ZSS w Lipsku w roku 2018/19.
- Sprawozdanie z działalności SP w Bartnikach w roku 2018/19.
- Sprawozdanie z działalności SP w Rygałówce w roku 2018/19.
- Wolne wnioski i informacje.
- Zamknięcie obrad.
Przewodniczący Rady
Tadeusz Krysiuk
Otrzymują:
- Burmistrz Lipska - z prośbą o dostarczenie projektów uchwał i innych materiałów niezbędnych do rozpatrzenia punktów porządku obrad.
- Radni odrębnymi zawiadomieniami o zwołaniu sesji.
- Radni Powiatu, kierownicy instytucji - zaproszenia do udziału w sesji.
- Mieszkańcy gminy – w formie obwieszczenia na tablicy ogłoszeń i w Biuletynie Informacji Publicznej.
Metryka strony