XLV Sesja Rady Miejskiej w Lipsku
Postanowienie
Przewodniczącego Rady Miejskiej w Lipsku
z dnia 15 marca 2024 r.
w sprawie zwołania XLV sesji Rady Miejskiej w Lipsku.
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 ze zm.) postanawiam:
- Zwołać XLV sesję Rady Miejskiej w Lipsku na dzień 28 marca 2024 r.
- Otwarcie sesji odbędzie się o godz. 11.00
- Rada Miejska obradować będzie w budynku Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury w Lipsku, ulica Rynek 23.
- Zaproponować następujący porządek obrad:
Porządek obrad:
- Otwarcie obrad.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z XLIV sesji.
- Pisemne interpelacje i pisemne zapytania radnych.
- Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
- Przedstawienie raportu o stanie Gminy Lipsk za 2023 rok.
- Przedstawienie Radzie Miejskiej sprawozdania z realizacji budżetu gminy za 2023 rok.
- Uchwała w sprawie zmian w budżecie gminy na 2024 rok.
- Uchwała w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lipsk na lata 2024 – 2039.
- Uchwała w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Lipsk.
- Raport z wykonania Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii i efektów jego realizacji za 2023 rok.
- Sprawozdanie z realizacji programu współpracy Gminy Lipsk z organizacjami pozarządowymi, podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego i stowarzyszeniami jednostek samorządu terytorialnego za rok 2023.
- Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny oraz realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2022-2024 za rok 2023.
- Sprawozdanie z pracy Zespołu Interdyscyplinarnego oraz realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie na lata 2021 -2025 za rok 2023.
- Wolne wnioski i informacje.
- Zamknięcie obrad.
Przewodniczący Rady Tadeusz Krysiuk
Otrzymują:
- Burmistrz Lipska - z prośbą o dostarczenie projektów uchwał i innych materiałów niezbędnych do rozpatrzenia punktów porządku obrad.
- Radni i sołtysi odrębnymi zawiadomieniami o zwołaniu sesji.
- Radni Powiatu, kierownicy instytucji - zaproszenia do udziału w sesji.
- Mieszkańcy gminy – w formie obwieszczenia na tablicy ogłoszeń i w Biuletynie Informacji Publicznej.
Metryka strony