Zaproszenie do udziału w obradach XXIV Sesji Rady Miejskiej w Lipsku

Lipsk, dnia  16 kwietnia 2009 r.

Or. 0052 – 3/09

Pan(ni)
    
Mieszkańcy gminy
 …………………………………………

 …………………………………………

 

Proszę o wzięcie udziału w obradach XXIV sesji Rady Miejskiej w Lipsku, która odbędzie się w dniu 25 kwietnia 2009 r. o godz. 8.00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Lipsku, ul. Rynek 23.

Proponowany porządek obrad:

1. Otwarcie obrad.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokółu z poprzedniej sesji.
4. Interpelacje i zapytania radnych.  
5. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
6. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
7. Uchwała w sprawie zmian w budżecie gminy na 2009 r.
8. Uchwała w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Augustowskiemu na dofinansowanie Warsztatów Terapii Zajęciowej.
9. Sprawozdanie z działalności Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury w Lipsku za 2008 r. i zatwierdzenie rocznego sprawozdania finansowego za 2008 r.
10. Sprawozdanie działalności Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lipsku za 2008 r. i zatwierdzenie rocznego sprawozdania finansowego za 2008 r.
11. Sprawozdanie Burmistrza dotyczące zakresu umorzeń wierzytelności oraz udzielonych  ulg przez kierowników jednostek organizacyjnych gminy i Burmistrza w roku 2008.
12. Sprawozdanie z realizacji budżetu gminy za 2008 r. i udzielenie z tego tytułu absolutorium burmistrzowi.
13. Uchwała w sprawie opłaty stałej za usługi przedszkolne.
14. Uchwała w sprawie regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w szkołach prowadzonych przez Gminę Lipsk.
15. Uchwała w sprawie przyjęcia i zatwierdzenia Planu Odnowy Miejscowości Lipsk.
16. Wolne wnioski i informacje.
17. Zamknięcie obrad.

Przewodniczący Rady
mgr Wiesław Jarmusik

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Lipsku

Wytwarzający/odpowiadający: Wojciech Pietrewicz

Wprowadzający: Wojciech Pietrewicz

Data wprowadzenia: 2009-04-19

Data modyfikacji: 2010-12-27

Opublikował: Wojciech Pietrewicz

Data publikacji: 2009-04-19