Zaproszenie do udziału w obradach X sesji Rady Miejskiej w Lipsku

Lipsk, dnia 5 października 2007 r.


Or. 0052 –7/07

                                                                                Pan(ni)

                                                                                 Mieszkańcy gminy
…………………………………………
…………………………………………

 
Proszę o wzięcie udziału w obradach X sesji Rady Miejskiej w Lipsku, która odbędzie się w dniu 15 października 2007 r. o godz. 800 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Lipsku, ul. Rynek 23.

            Proponowany porządek obrad:

      1.      Otwarcie obrad.
2.      Przyjęcie porządku obrad.
3.      Przyjęcie protokółu z poprzedniej sesji.
4.      Wolne wnioski i informacje.
5.      Interpelacje i zapytania radnych.
6.     
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
7.      Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
8.      Sprawozdania  Szkół Podstawowych i Zespołu  Szkół Samorządowych w Lipsku
     z realizacji projektów.
9.      Uchwała w sprawie zmian w budżecie gminy na 2007 r.
10.  Uchwała w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Augustowskiemu na realizację zadania „Przebudowa dróg powiatowych wchodzących w skład ciągu drogowego Bargłów Kościelny - Granica Państwa”.
11.  Uchwała w sprawie określenia wzorów formularzy informacji i deklaracji podatkowych.
12.  Uchwała w sprawie ustalenia stawek podatku od nieruchomości.
13.  Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż 3 lokali mieszkalnych wraz z udziałem w częściach wspólnych budynku i działki oznaczonej nr geodezyjnym 672/2 o pow. 0,1742 ha, położonej w Lipsku przy ul. Rynek 6 i 6A, stanowiącej własność Gminy Lipsk oraz w sprawie ustalenia zasad zbycia i ulg przy sprzedaży tych lokali na rzecz najemców.
14.  Uchwała w sprawie zmiany uchwały w sprawie  wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy na lata 2007 - 2012.
15. 
Uchwała w sprawie uchwalenia „Planu ochrony przed szkodliwością azbestu i program usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lipsk na lata 2007 – 2032”.
16.  Uchwała w sprawie powiadomienia o obowiązku przedłożenia oświadczenia lustracyjnego.
17.  Rozpatrzenie skargi.
18.  Zamknięcie obrad.

Przewodniczący Rady
mgr  Wiesław Jarmusik

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Lipsku

Wytwarzający/odpowiadający: Wojciech Pietrewicz

Wprowadzający: Wojciech Pietrewicz

Data wprowadzenia: 2007-10-08

Data modyfikacji: 2010-12-27

Opublikował: Wojciech Pietrewicz

Data publikacji: 2007-10-08