Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - usługi
Przygotowanie i wydawanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Lipsku oraz dowóz posiłków do szkół podstawowych na terenie Gminy Lipsk
Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipsku, ul. Kościelna 3, 16-315 Lipsk, woj. podlaskie, tel. 87 642 36 81, faks 87 642 36 81.
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i wydawanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Lipsku oraz dowóz posiłków do szkół podstawowych na terenie Gminy Lipsk..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest codzienne przygotowywanie w kuchni Zespołu Szkół Samorządowych w Lipsku, i wydawanie gorących posiłków II danie na przemiennie z zupą z wkładką lub same II danie w stołówce Zespołu Szkół Samorządowych w Lipsku przy ul. Szkolna 1 oraz dowóz i wydawanie gorących posiłków do Szkoły Podstawowej w Bartnikach i Szkoły Podstawowej w Rygałówce w ramach Wieloletniego programu wspierania finansowego gmin w zakresie dożywiania Pomoc państwa w zakresie dożywiania Szacowana dzienna liczba posiłków w poszczególnych placówkach wynosi Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Lipsku 140 Szkoła Podstawowa w Bartnikach 30 wraz z transportem wliczonym w koszty zamówienia. Szkoła Podstawowa w Rygałówce 25 wraz z transportem wliczonym w koszty zamówienia.Ogółem liczba uczniów objętych zamówieniem wynosić będzie około 195 posiłków dziennie pzez 182 dni od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie od 04 stycznia 2016 do 22 grudnia 2016r za posiłek jednodaniowy uważa się II danie o gramaturze składającej się z ziemniaków lub produktów zastępczych kasza ryż makaron o gramaturze 200g mięsa o gramaturze 100g po przygotowaniu oraz surówki o gramaturze 100g kompot 200ml. Wykorzystywać należy świeże warzywa sezonowe, w dalszej kolejności warzywa mrożone unikać warzyw konserwowych. Posiłki mają być sporządzone w dniu wydawania. Obiad ma być posiłkiem gorącym lub danie jarskie 300g dania 50gr dodatek typu naleśnik ze śmietaną, kopytka z sosem mięsno-jarzynowym lub danie rybne 100g porcja po przygotowaniu typu ryba w kawałku, kotlet rybny lub zupa z wkładką 400ml wkładka min.50g mięsa lub wędliny podana z pieczywem plus dodatek owoc. Temperatura posiłków min.65oC nie dotyczy surówek Wykonawca uzgodni z Dyrektorami szkół godzinę dostawy i wydawania posiłków. Dowóz winien być realizowany zgodnie z warunkami przewozu żywności wydawany przez osoby posiadające stosowne uprawnienia badania Posiłki należy dostarczyć w termosach i wydawać uczniom w naczyniach wielorazowego użytku. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość posiłku, temperaturę w chwili podania oraz jego walory smakowe i estetyczne. Na dwa dni przed końcem miesiąca na tablicy ogłoszeń w stołówce szkolnej wykonawca przedstawi harmonogram posiłków menu jakie będą wydawane w następnym miesiącu będzie przedstawiał co dwa tygodnie i na dwa tygodnie. Kaloryczność posiłków powinna być zgodna z normami Instytutu Żywienia i Żywności. Zamawiający nie dopuszcza, aby w ciągu tygodnia nastąpiła powtarzalność tej samej potrawy. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia zamówienia w zależności od potrzeb związanych ze zmianą ilości osób objętych pomocą.Wykonawca zobowiązany jest do stosowania wytycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania posiłków dla pozostałych uczniów i nauczycieli przy czym decyzja o korzystaniu, lub nie, z usług będzie indywidualną sprawą ww osób i uzależniona od ich indywidualnych preferencji możliwości Posiłki mają być takie same i cena posiłków ma być taka sama dla wszystkich. Orientacyjna ilość posiłków w ciągu trwania umowy 35 490..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.00.00.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE: Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
PPHU AGAZA Agata Zejer Bazylewska Barszczewo 2A, Choroszcz, 16-070 Barszczewo 2A, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170352,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 146928,60
Oferta z najniższą ceną: 146928,00 / Oferta z najwyższą ceną: 195195,00
Waluta: PLN.
Metryka strony