Przetarg: "Zaopatrzenie w paliwa płynne i oleje do pojazdów i urządzeń służbowych będących własnością Zakładu Gospodarki Komunalnej w 2017 roku"

Przedmiotem zamówienia - dostawy jest zaopatrzenie w paliwa płynne i oleje do pojazdów i urządzeń służbowych będących własnością Zakładu Gospodarki Komunalnej w 2017 roku.

Zaopatrzenie w paliwa płynne i oleje do pojazdów i urządzeń służbowych będących własnością Zakładu Gospodarki Komunalnej w 2017 roku. 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 

nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej, krajowy numer identyfikacyjny 79017299900000, ul. ul. Stolarska  3, 16315   Lipsk, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 0-87 6422688, e-mail zgk.lipsk@neostrada.pl, faks 0-87 6422688.

Adres strony internetowej (URL): 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 

I.4) KOMUNIKACJA: 

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie 

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie

http://bip.um.lipsk.wrotapodlsia.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie 

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:

Elektronicznie

nie

adres 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

nie 

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

tak

Inny sposób:

pisemnie

Adres:

Zakład Gospodarki Komunalnej, ul. Stolarska 3, 16-315 Lipsk

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie

Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaopatrzenie w paliwa płynne i oleje do pojazdów i urządzeń służbowych będących własnością Zakładu Gospodarki Komunalnej w 2017 roku. 

Numer referencyjny: 

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 

nie

II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy 

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części:

Tak 

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

wszystkich części 

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1: dostawa paliw płynnych; Olej napędowy w ilości - 52 000 l Benzyna bezołowiowa 95 w ilości – 1 100 l Stacje zaopatrzenia w paliwa płynne położone w odległości nie większej niż 2.5 km od siedziby Zamawiającego, ewentualnie dostawa paliw płynnych w kosztach własnych dostawcy do siedziby Zamawiającego (tankowanie do pojazdów). Zakup na stacjach paliw lub dostawa paliw od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00 - 15.00, a także w niedzielę i święta podczas prowadzenia akcji zimowej. Paliwa płynne muszą spełniać polskie normy oraz standardy zgodne z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 23 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 1680 z późn.zm). Część 2: dostawa olejów: Oleje silnikowe w ilości – 420 l a) SAE5W-30 ACEAA3/B3/B4 Castrol EDGE lub inny odpowiadający jego parametrom – 30 l b) CC 15W/40 Milwus, lub inny odpowiadający jego parametrom – 140 l c) SHPD 15W/40 CH-4 Turdus lub inny odpowiadający jego parametrom – 200 l d) EP 15W40CH-4/SJ (oryginał) – 40 l e) olej do silników iskrowych dwusuwowych klasa jakości API- TC lub równoważny – 10 l Oleje przekładniowe w ilości – 290 l a/ Hipol 6 - lub inny odpowiadający jego parametrom – 45 l b/ Hipol 15 – lub inny odpowiadający jeo parametrom – 45 l c/ Lux 10 lub inny odpowiadający jego parametrom – 110 l d/ GERAR HP PLUS (oryginał) – 35 l e/ Olej transmisyjny EP 10 W (oryginał) – 35 l f/ Olej BOXOL 26 – lub inny odpowiadający jego parametrom – 20 l Oleje hydrauliczne w ilości – 100 l a/ olej hydrauliczny L- HL 46 -55 l b/ olej hydrauliczny HP 32 (oryginał) – 45 l Punkty zaopatrzenia w oleje położone w odległości nie większej niż 2,5 km od siedziby Zamawiającego, lub dostawa olejów w kosztach własnych do siedziby Zamawiającego w opakowaniach 1L, 5L, 20L, 30L w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Czas dostawy od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego nie może przekroczyć maksymalnie 24 godzin. Wszystkie oleje winne być dostarczone w oryginalnie zamkniętych opakowaniach producenta lub zaplombowanych dokładnie opisanych co do zawartości pojemnikach Wykonawcy. Opis powinien zawierać wszystkie elementy podane na opakowaniu oryginalnym. 

II.5) Główny kod CPV: 09000000-3

Dodatkowe kody CPV:09134100-8, 09211100-2, 09211000-1, 09211600-7

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)

Wartość bez VAT:

Waluta: 

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie 

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/12/2017

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca winien przedłożyć koncesję, zezwolenie lub licencję (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem)

Informacje dodatkowe 

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 

Określenie warunków: Oceną spełnienia tego warunku będzie złożone przez Wykonawcę oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 PZP

Informacje dodatkowe 

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 

Określenie warunków: Oceną spełnienia tego warunku będzie złożone przez Wykonawcę oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 PZP

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie

Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) 

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 

tak 

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 

nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: a) kompletny i podpisany formularz ofertowy oferty (zał. nr 1), b) wypełniony formularz cenowy ( zał. nr 2) i oświadczenie (zał. nr 3), c) koncesję, licencję, zezwolenie, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, licencji lub zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej objętej zakresem zamówienia. d) oświadczenie Wykonawcy złożone w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na formularzu stanowiącym (załącznik nr 5) do SIWZ. e) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 PZP (załącznik nr 4) do SIWZ 

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony 

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie

Informacje dodatkowe: 

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 

(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  

Przewidywana minimalna liczba wykonawców

Maksymalna liczba wykonawców  

Kryteria selekcji wykonawców: 

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

nie

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

nie

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

nie

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna 

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie 

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 

Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

nie

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:

Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:

Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):

Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:

Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nr czas trwania etapu
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 

IV.2.2) Kryteria

Kryteria Znaczenie
cena 80
upust 20

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 

nie 

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie

Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe 

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie

Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe: 

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

nie

Informacje dodatkowe: 

IV.4) Licytacja elektroniczna 

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nr czas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe: 

IV.5) ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie 

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 

Data: 15/12/2016, godzina: 10:15,

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

nie

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

> Polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie 

IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie 

IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: dostawa paliw płynnych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Olej napędowy w ilości - 52 000 l Benzyna bezołowiowa 95 w ilości – 1 100 l Stacje zaopatrzenia w paliwa płynne położone w odległości nie większej niż 2.5 km od siedziby Zamawiającego, ewentualnie dostawa paliw płynnych w kosztach własnych dostawcy do siedziby Zamawiającego (tankowanie do pojazdów). Zakup na stacjach paliw lub dostawa paliw od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00 - 15.00, a także w niedzielę i święta podczas prowadzenia akcji zimowej. Paliwa płynne muszą spełniać polskie normy oraz standardy zgodne z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 23 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 1680 z późn.zm).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0, 09132000-3, 09134100-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:

Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017

5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria Znaczenie
cena 80
upust 20

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 2    Nazwa: dostawa olejów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Oleje silnikowe w ilości – 420 l a) SAE5W-30 ACEAA3/B3/B4 Castrol EDGE lub inny odpowiadający jego parametrom – 30 l b) CC 15W/40 Milwus, lub inny odpowiadający jego parametrom – 140 l c) SHPD 15W/40 CH-4 Turdus lub inny odpowiadający jego parametrom – 200 l d) EP 15W40CH-4/SJ (oryginał) – 40 l e) olej do silników iskrowych dwusuwowych klasa jakości API- TC lub równoważny – 10 l Oleje przekładniowe w ilości – 290 l a/ Hipol 6 - lub inny odpowiadający jego parametrom – 45 l b/ Hipol 15 – lub inny odpowiadający jeo parametrom – 45 l c/ Lux 10 lub inny odpowiadający jego parametrom – 110 l d/ GERAR HP PLUS (oryginał) – 35 l e/ Olej transmisyjny EP 10 W (oryginał) – 35 l f/ Olej BOXOL 26 – lub inny odpowiadający jego parametrom – 20 l Oleje hydrauliczne w ilości – 100 l a/ olej hydrauliczny L- HL 46 -55 l b/ olej hydrauliczny HP 32 (oryginał) – 45 l Punkty zaopatrzenia w oleje położone w odległości nie większej niż 2,5 km od siedziby Zamawiającego, lub dostawa olejów w kosztach własnych do siedziby Zamawiającego w opakowaniach 1L, 5L, 20L, 30L w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Czas dostawy od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego nie może przekroczyć maksymalnie 24 godzin. Wszystkie oleje winne być dostarczone w oryginalnie zamkniętych opakowaniach producenta lub zaplombowanych dokładnie opisanych co do zawartości pojemnikach Wykonawcy. Opis powinien zawierać wszystkie elementy podane na opakowaniu oryginalnym. 

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09200000-1, 09211100-2, 09211600-7, 09211000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:

Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017

5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria Znaczenie
cena 80
upust 20

6) INFORMACJE DODATKOWE: 

Metryka strony

Udostępniający: Zakład Gospodarki Komunalnej w Lipsku

Wytwarzający/odpowiadający: Wojciech Pietrewicz

Wprowadzający: Wojciech Pietrewicz

Data modyfikacji: 2016-12-07

Opublikował: Wojciech Pietrewicz

Data publikacji: 2016-12-07