Postanowienie Przewodniczącego Rady Miejskiej w Lipsku z dnia 23 października 2017 r. w sprawie zwołania XXIII sesji Rady Miejskiej w Lipsku.

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (j.t. Dz. U z 2016 r., poz. 446 z późn. zm.) postanawiam:

  1. Zwołać XXIII sesję Rady Miejskiej w Lipsku na dzień 15 listopada 2017 r.
  2. Otwarcie sesji odbędzie się o godz. 900.
  3. Rada Miejska obradować będzie w budynku M-GOK w Lipsku, ulica Rynek 23.
  4. Zaproponować następujący porządek obrad:
    1. Otwarcie obrad.
    2. Przyjęcie porządku obrad.
    3. Przyjęcie protokołu z XXII sesji.
    4. Interpelacje i zapytania radnych.
    5. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
    6. Uchwała w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Augustowskiemu.
    7. Uchwała w sprawie zmian w budżecie gminy na 2017 r.
    8. Analiza informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze 2017 r. i informacji o kształtowaniu się Wieloletniej Prognozy Finansowej.
    9. Uchwała w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.
    10. Informacja o stawkach podatku rolnego i leśnego na 2018 rok.
    11. Informacja o stawkach podatku od środków transportowych.
    12. Informacja o opłatach lokalnych na 2018 rok.
    13. Przedłożenie Radzie Miejskiej projektu uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej.
    14. Przedłożenie Radzie Miejskiej projektu budżetu Gminy Lipsk na 2018 r.
    15. Uchwała w sprawie zmiany uchwały Nr XXII/170/17 Rady Miejskiej w Lipsku z dnia 30 sierpnia 2017 r. w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia i mieszkaniach chronionych.
    16. Uchwała w sprawie zmiany Statutu Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lipsku.
    17. Uchwała w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lipsk.
    18. Uchwała w sprawie nadania nazwy ulicy w Lipsku.
    19. Uchwała w sprawie stwierdzenia przekształcenia dotychczasowej sześcioletniej Szkoły Podstawowej w Bartnikach w ośmioletnią Szkołę Podstawową w Bartnikach.
    20. Uchwała w sprawie stwierdzenia przekształcenia dotychczasowej sześcioletniej Szkoły Podstawowej w Rygałówce w ośmioletnią Szkołę Podstawową w Rygałówce.
    21. Uchwała w sprawie stwierdzenia przekształcenia dotychczasowej sześcioletniej Szkoły Podstawowej im. Anastazji Milewskiej w Lipsku w ośmioletnią Szkołę Podstawową im. Anastazji Milewskiej w Lipsku.
    22. Uchwała w sprawie współpracy Gminy Lipsk z organizacjami pozarządowymi, podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego i stowarzyszeniami jednostek samorządu terytorialnego na rok 2018r.
    23. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych organu prowadzącego za rok szkolny 2016/2017.
    24. Informacja w sprawie podmiotów, w których jest wykonywana kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie użyteczna oraz opinia sądu dotycząca potrzeb na 2018r.
    25. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
    26. Wolne wnioski i informacje.
    27. Zamknięcie obrad.
  1. W porozumieniu z Burmistrzem na sesję zaprosić:
    1. sołtysów;
    2. radnych Rady Powiatu Augustowskiego;
    3. kierowników instytucji działających na terenie gminy.

Przewodniczący Rady
Wojciech Marek Protasiewicz

Otrzymują:

  1. Burmistrz Lipska  - z prośbą o dostarczenie projektów uchwał i innych materiałów  niezbędnych do rozpatrzenia punktów porządku obrad.
  2. Radni odrębnymi zawiadomieniami o zwołaniu sesji.
  3. Sołtysi – odrębnymi zawiadomieniami o zwołaniu sesji.
  4. Radni Powiatu, kierownicy instytucji - zaproszenia do udziału w sesji.
  5. Mieszkańcy gminy – w formie obwieszczenia na tablicy ogłoszeń i w biuletynie informacji publicznej

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Lipsku

Wytwarzający/odpowiadający: Wojciech Pietrewicz

Data wytworzenia: 2017-11-08

Wprowadzający: Wojciech Pietrewicz

Data modyfikacji: 2017-11-08

Opublikował: Wojciech Pietrewicz

Data publikacji: 2017-11-08