Struktura organizacyjna Urzędu Miejskiego
W skład Urzędu wchodzą następujące referaty i samodzielne stanowiska pracy, które przy znakowaniu spraw posługują się symbolami:
- Burmistrz
- Referat Organizacyjny
- Kierownik Referatu - Sekretarz Gminy,
- Stanowisko ds. kancelaryjnych, archiwum, bhp, informacji oświatowej, kształcenia młodocianych i in.,
- Stanowisko ds. kadr, działalności gospodarczej, handlu, ochrony informacji niejawnych, stypendium szkolnego,
- Stanowisko ds. obsługi Rady, informacji publicznej, oświaty.
- Referat Finansów
- Kierownik Referatu - Skarbnik Gminy,
- Stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej,
- Stanowisko pracy ds. obsługi kasowej, rozliczeń Vat, likwidatury,
- Stanowisko pracy ds. księgowości podatkowej,
- Stanowisko ds. wymiaru podatków,
- Stanowisko ds. płac.
- Urząd Stanu Cywilnego:
1. Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego i Referatu Spraw Obywatelskich, - Referat Spraw Obywatelskich
1. Stanowisko ds. obywatelskich i ewidencji ludności, - Referat Inwestycji, Gruntów, Ochrony Środowiska i Rozwoju:
1. Kierownik Referatu - inwestycje, planowanie przestrzenne, gospodarowanie mieniem,
2. Stanowisko ds. ochrony środowiska, projektów, organizacji, promocji,
3. Stanowisko ds. zamówień publicznych, dróg, gospodarki komunalnej,
4. Stanowisko ds. budowlanych, remontowych i mieszkaniowych. - Stanowisko ds. rolnictwa, gospodarki gruntami
- Stanowisko ds. pozamilitarnych ogniw obronnych, p. poż.
- Radca prawny - zatrudnienie na umowę zlecenie
- Stanowisko ds. informatyzacji
Metryka strony