III sesja Rady Miejskiej w Lipsku

Postanowienie

Przewodniczącego Rady Miejskiej w Lipsku

z dnia 15 lipca 2024 r.

w sprawie zwołania III sesji Rady Miejskiej w Lipsku.

  Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 609 ze zm.) postanawiam:

  1. Zwołać III sesję Rady Miejskiej w Lipsku na dzień 29 lipca 2024 r.
  2. Otwarcie sesji odbędzie się o godz. 11.00.
  3. Rada Miejska obradować będzie w budynku Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury w Lipsku, ulica Rynek 23.
  4. Zaproponować następujący porządek obrad:

 

Porządek obrad:

  1. Otwarcie obrad.
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z II sesji.
  4. Pisemne interpelacje i pisemne zapytania radnych.
  5. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
  6. Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia wysokości diet oraz zwrotu kosztów podróży przewodniczącym organów wykonawczych jednostek pomocniczych Gminy Lipsk.
  7. Uchwała w sprawie zmian w budżecie gminy na 2024 r.
  8. Uchwała w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lipsk na lata 2024 – 2039.
  9. Uchwała w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Sokólskiemu.
  10. Uchwała w sprawie określenia rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin nauczycielom, którym powierzono stanowiska kierownicze w szkołach, określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli realizujących w ramach stosunku pracy obowiązki określone dla stanowisk o różnym tygodniowym wymiarze godzin.
  11. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego pomiędzy Gminą Lipsk,  a Gminą Nowinka w przedmiocie  przyjęcia przez Gminę Lipsk do realizacji zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej - objęcia mieszkańców Gminy Nowinka opieką i usługami świadczonymi przez Środowiskowy Dom Samopomocy w Kuriance.
  12. Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia  programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobieganiu bezdomności zwierząt na terenie Gminy Lipsk w 2024 r.
  13. Uchwała w sprawie zmiany uchwały w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać   przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Lipsk.
  14. Wolne wnioski i informacje.
  15. Zamknięcie obrad.

                                                                                                                                     Przewodniczący Rady

                                                                                                                                        Paweł Borodziuk

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Lipsku

Wytwarzający/odpowiadający: Magdalena Skokowska

Data wytworzenia: 2024-07-19

Wprowadzający: Rafał Magiera

Data modyfikacji: 2024-07-19

Opublikował: Rafał Magiera

Data publikacji: 2024-07-19