II sesja Rady Miejskiej w Lipsku

 Postanowienie

Przewodniczącego Rady Miejskiej w Lipsku

z dnia 15 maja 2024 r.

w sprawie zwołania II sesji Rady Miejskiej w Lipsku.

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym  (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 609 ze zm.) postanawiam:

  1. Zwołać II sesję Rady Miejskiej w Lipsku na dzień 28 maja 2024 r.
  2. Otwarcie sesji odbędzie się o godz. 11.00.
  3. Rada Miejska obradować będzie w budynku Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury w Lipsku, ulica Rynek 23.
  4. Zaproponować następujący porządek obrad:

Porządek obrad:

  1. Otwarcie obrad.
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z I sesji.
  4. Pisemne interpelacje i pisemne zapytania radnych.
  5. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
  6. Sprawozdanie z działalności Zakładu Gospodarki Komunalnej w Lipsku za 2023 rok.
  7. Sprawozdanie z działalności Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lipsku za 2023 rok.
  8. Sprawozdanie z  działalności Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury w Lipsku za 2023 rok.
  9. Sprawozdanie z działalności Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lipsku za 2023 rok.
  10. Uchwała w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lipsku za rok 2023.
  11. Rozpatrzenie, debata nad przedstawionym raportem o stanie gminy za 2023 rok.
  12. Uchwała w sprawie udzielenia wotum zaufania Burmistrzowi Lipska.
  13. Przedstawienie przez Komisję Rewizyjną wniosku w sprawie absolutorium Burmistrzowi Lipska za 2023 rok.
  14. Uchwała w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego i sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Lipsk za 2023 rok.
  15. Uchwała w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Lipska.
  16. Uchwała w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Lipska.
  17. Uchwała w sprawie zmian w budżecie gminy na 2024 r.
  18. Uchwała w sprawie  zmiany  Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lipsk na lata 2024 – 2039.
  19. Uchwała w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Lipsk.
  20. Uchwała w sprawie zmiany uchwały Nr XLI/325/23 w sprawie powołania Rady Społecznej przy Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Lipsku.
  21. Uchwała w sprawie wyboru  dodatkowego przedstawiciela Gminy Lipsk do Zgromadzenia Związku Komunalnego Biebrza.
  22. Uchwała w sprawie zmiany uchwały Nr IX/54/15 Rady Miejskiej w Lipsku z dnia 12 listopada 2015 r. w sprawie opłaty targowej.
  23. Wolne wnioski i informacje.
  24. Zamknięcie obrad.

                                                                                                                                   Przewodniczący Rady

                                                                                                                                     Paweł Borodziuk

 

Otrzymują:

  1. Burmistrz Lipska  - z prośbą o dostarczenie projektów uchwał i innych materiałów niezbędnych do rozpatrzenia punktów porządku obrad.
  2. Radni  i sołtysi odrębnymi zawiadomieniami o zwołaniu sesji.
  3. Radni Powiatu, kierownicy instytucji - zaproszenia do udziału w sesji.
  4. Mieszkańcy gminy – w formie obwieszczenia na tablicy ogłoszeń i w Biuletynie Informacji Publicznej.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Lipsku

Wytwarzający/odpowiadający: Magdalena Skokowska

Data wytworzenia: 2024-05-20

Wprowadzający: Rafał Magiera

Data modyfikacji: 2024-05-20

Opublikował: Rafał Magiera

Data publikacji: 2024-05-20