II sesja Rady Miejskiej w Lipsku
Postanowienie
Przewodniczącego Rady Miejskiej w Lipsku
z dnia 15 maja 2024 r.
w sprawie zwołania II sesji Rady Miejskiej w Lipsku.
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 609 ze zm.) postanawiam:
- Zwołać II sesję Rady Miejskiej w Lipsku na dzień 28 maja 2024 r.
- Otwarcie sesji odbędzie się o godz. 11.00.
- Rada Miejska obradować będzie w budynku Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury w Lipsku, ulica Rynek 23.
- Zaproponować następujący porządek obrad:
Porządek obrad:
- Otwarcie obrad.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z I sesji.
- Pisemne interpelacje i pisemne zapytania radnych.
- Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
- Sprawozdanie z działalności Zakładu Gospodarki Komunalnej w Lipsku za 2023 rok.
- Sprawozdanie z działalności Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lipsku za 2023 rok.
- Sprawozdanie z działalności Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury w Lipsku za 2023 rok.
- Sprawozdanie z działalności Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lipsku za 2023 rok.
- Uchwała w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lipsku za rok 2023.
- Rozpatrzenie, debata nad przedstawionym raportem o stanie gminy za 2023 rok.
- Uchwała w sprawie udzielenia wotum zaufania Burmistrzowi Lipska.
- Przedstawienie przez Komisję Rewizyjną wniosku w sprawie absolutorium Burmistrzowi Lipska za 2023 rok.
- Uchwała w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego i sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Lipsk za 2023 rok.
- Uchwała w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Lipska.
- Uchwała w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Lipska.
- Uchwała w sprawie zmian w budżecie gminy na 2024 r.
- Uchwała w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lipsk na lata 2024 – 2039.
- Uchwała w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Lipsk.
- Uchwała w sprawie zmiany uchwały Nr XLI/325/23 w sprawie powołania Rady Społecznej przy Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Lipsku.
- Uchwała w sprawie wyboru dodatkowego przedstawiciela Gminy Lipsk do Zgromadzenia Związku Komunalnego Biebrza.
- Uchwała w sprawie zmiany uchwały Nr IX/54/15 Rady Miejskiej w Lipsku z dnia 12 listopada 2015 r. w sprawie opłaty targowej.
- Wolne wnioski i informacje.
- Zamknięcie obrad.
Przewodniczący Rady
Paweł Borodziuk
Otrzymują:
- Burmistrz Lipska - z prośbą o dostarczenie projektów uchwał i innych materiałów niezbędnych do rozpatrzenia punktów porządku obrad.
- Radni i sołtysi odrębnymi zawiadomieniami o zwołaniu sesji.
- Radni Powiatu, kierownicy instytucji - zaproszenia do udziału w sesji.
- Mieszkańcy gminy – w formie obwieszczenia na tablicy ogłoszeń i w Biuletynie Informacji Publicznej.
Metryka strony