Postanowienie Przewodniczącego Rady Miejskiej w Lipsku w sprawie zwołania XVIII sesji Rady Miejskiej w Lipsku
1. Zwołać XVIII sesję Rady Miejskiej w Lipsku na dzień 19 grudnia 2016 r.
2. Otwarcie sesji odbędzie się o godz. 900.
3. Rada Miejska obradować będzie w budynku MGOK w Lipsku, ulica Rynek 23.
4. Zaproponować następujący porządek obrad:
1) Otwarcie obrad.
2) Przyjęcie porządku obrad.
3) Przyjęcie protokołu z XVII sesji.
4) Interpelacje i zapytania radnych.
5) Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
6) Sprawozdanie z realizacji programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Lipsk w 2016 roku.
7) Uchwała w sprawie zmian w budżecie gminy na 2016 r.
8) Zmiana Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lipsk na lata 2016 – 2025.
9) Uchwalenie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lipsk na lata 2017 – 2025.
10) Uchwalenie budżetu Gminy Lipsk na 2017 r.:
a) odczytanie projektu uchwały budżetowej,
b) przedstawienie opinii o projekcie budżetu przez przewodniczącego Komisji Finansów i planowania,
c) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie uchwały budżetowej oraz o prognozie długu;
d) dyskusja nad projektem uchwały budżetowej,
e) głosowanie nad uchwałą budżetową.
11) Uchwała w sprawie podpisania przez Gminę Lipsk umowy partnerskiej o współpracy z Gminą Sopockinie na Białorusi.
12) Uchwała w sprawie zmiany uchwały w sprawie podziału Gminy Lipsk na stałe obwody głosowania, ustalenia ich numerów, granic oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych.
13) Uchwała w sprawie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na rok 2017.
14) Uchwałą w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z odpłatności, jak również trybu ich pobierania.
15) Uchwała w sprawie ustalenia rocznego planu potrzeb w zakresie wykonywania prac społecznie użytecznych.
16) Uchwała w sprawie przyjęcia planu pracy Rady Miejskiej na 2017 r.
17) Uchwała w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Lipsku.
18) Uchwała w sprawie przyjęcia planu pracy komisji stałych Rady Miejskiej w Lipsku na rok 2017.
19) Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
20) Wolne wnioski i informacje.
21) Zamknięcie obrad.
Przewodniczący Rady
Wojciech Marek Protasiewicz
Otrzymują:
1. Burmistrz Lipska - z prośbą o dostarczenie projektów uchwał i innych materiałów niezbędnych do rozpatrzenia punktów porządku obrad.
2. Radni odrębnymi zawiadomieniami o zwołaniu sesji.
3. Sołtysi – odrębnymi zawiadomieniami o zwołaniu sesji.
4. Radni Powiatu, kierownicy instytucji - zaproszenia do udziału w sesji.
5.Mieszkańcy gminy – w formie obwieszczenia na tablicy ogłoszeń i w biuletynie informacji publicznej.
Metryka strony