XLV Sesja Rady Miejskiej w Lipsku

Postanowienie

Przewodniczącego Rady Miejskiej w Lipsku

z dnia 15 marca 2024 r.

w sprawie zwołania XLV sesji Rady Miejskiej w Lipsku.

  Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym  (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 ze zm.) postanawiam:

  1. Zwołać XLV sesję Rady Miejskiej w Lipsku na dzień 28 marca 2024 r.
  2. Otwarcie sesji odbędzie się o godz. 11.00
  3. Rada Miejska obradować będzie w budynku Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury w Lipsku, ulica Rynek 23.
  4. Zaproponować następujący porządek obrad:

Porządek obrad:

  1. Otwarcie obrad.
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z XLIV sesji.
  4. Pisemne interpelacje i pisemne zapytania radnych.
  5. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
  6. Przedstawienie raportu o stanie Gminy Lipsk za 2023 rok.
  7. Przedstawienie Radzie Miejskiej sprawozdania z realizacji budżetu gminy za 2023 rok.
  8. Uchwała w sprawie zmian w budżecie gminy na 2024 rok.
  9. Uchwała w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lipsk na lata 2024 – 2039.
  10. Uchwała w sprawie  przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Lipsk.
  11. Raport z wykonania Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii i efektów jego realizacji za 2023 rok.
  12. Sprawozdanie z realizacji programu współpracy Gminy Lipsk z organizacjami pozarządowymi, podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego i stowarzyszeniami jednostek samorządu terytorialnego za rok 2023.
  13. Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny oraz realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2022-2024 za rok 2023.
  14. Sprawozdanie z pracy Zespołu Interdyscyplinarnego oraz realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie na lata 2021 -2025 za rok 2023.
  15. Wolne wnioski i informacje.
  16. Zamknięcie obrad.

 

                                                                                             Przewodniczący Rady                                                                                                                              Tadeusz Krysiuk        

 

Otrzymują:

  1. Burmistrz Lipska  - z prośbą o dostarczenie projektów uchwał i innych materiałów niezbędnych do rozpatrzenia punktów porządku obrad.
  2. Radni  i sołtysi odrębnymi zawiadomieniami o zwołaniu sesji.
  3. Radni Powiatu, kierownicy instytucji - zaproszenia do udziału w sesji.
  4. Mieszkańcy gminy – w formie obwieszczenia na tablicy ogłoszeń i w Biuletynie Informacji Publicznej.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Lipsku

Wytwarzający/odpowiadający: Magdalena Skokowska

Data wytworzenia: 2024-03-22

Wprowadzający: Rafał Magiera

Data modyfikacji: 2024-03-22

Opublikował: Rafał Magiera

Data publikacji: 2024-03-22